Kategorier

måndag 26 december 2011

babyskydd & bas någon?

Akta Graco Babyskydd 0-13kg med basenhet.Monteringen är enkel: spänn fast basenheten med bilbältet. Därefter kanbabyskyddet enkelt "klickas" i och ur basenheten. Bebisen kan lugnt sova vidare utan att bli störd. Babyskyddet kan även monteras i bil utan basenheten(med trepunktsbälte). Detta är en välskött och ej krockad stol.








Tänkte lägga ut bilbarnstolen på blocket. Vi har så otroligt mycket som bara står. Även om vi planerar att försöka bli gravida igen så vet man aldrig. Grejerna tar plats & jag orkar inte böka med allt.

Jag vill först fråga om det är någon av er som vill köpa Lucas gammla Acta Graco bilbarnstol för 350 kronor?


3 kommentarer:

  1. Jösses vad billigt, jag hade klippt den direkt om jag visste med säkerhet att vi ska ha en till. Kram

    SvaraRadera
  2. Vi har exakt den där stolen med bas och är supernöjda! Behåller vår i hopp om att den ska bli nyttjad ett varv till..Tills dess lånar vi ut den om någon vän behöver :) Riktigt billigt pris ni satt på den, någon som nappat på blocket?

    Sv: Den är så skön! Har tidigare inte varit så förtjust i "snoddmodellen", men nu är jag fast :)

    SvaraRadera
  3. Tyvärr inte :(
    Önskar God fortsättning till dig och din familj!

    SvaraRadera