Kategorier

lördag 31 december 2011

Gott nytt år

Önskar vi er.
Jag hoppas att 2012 blir ett kanon år för oss alla.
Jag Ska satsa på att gå ner de återstående kilorna som är ca 10kilo. Jag ska ge mig 17 på det så vi snart kan föröka satsa på ett syskon till Lucas.
Året som varit har varit underbart. 2långa resor på ett & samma år är inte illa. Men vi kände att det var ett måste så att Lucas & familjen fick träffas.

Ikväll ska vi ta det lugnt. Vi ska ha mysigt, umgås som en liten familj & bara vara.

Vi sitter och kikar igenom bilder och videos från våra resor & jag förvånas över hur fort tiden har gått! Tiden rusar iväg. Så till året som kommer ska jag försöka leva i nuet. Det är lättare sagt än gjort. Men mål är mål och vill man så kan man.

Gott nytt år alla underbara!!!



5 kommentarer:

  1. ☆。*。☆。。☆。*。☆。。☆。*。☆。
    (¯`·´¯)...............。 ☆。*。☆。
    `·., (¯`·´¯)..........★。\|/。★
    (¯`·´¯).·´(¯`·´¯)...♥ GOTT NYTT ÅR ♥
    ..` ·.·´(¯`·´¯).....★。/|\。★

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år, vännen.
    Massa kramar

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år! Hoppas 2012 blir minst lika bra.

    SvaraRadera