Kategorier

fredag 16 december 2011

Morgonmys we like

Igår hann jag inte göra inlägg. Jag var på julbord med jobbet.
Chefen frågade hur det känns att vara hemma igen. Om jag var sugen på & jobba. Mitt svar var att det känns sisådär att vara hemma och att jag inte är vidare sugen på att jobba. Kanske kan tyckas som ett puckat svar. Puckat i all ära men ack så sant! Chefen känner mig och vet att min vilja att jobba kommer tillbaks (not). Nä men jag får jobba ändå.

Över till någonting roligare.
Morgonmys med Lucas.
Tänk om vi kunde mysa hela livet;-)
Lilla gubben har hamnat i en trotsig period. När man säger NEJ verkar det som att man sagt JAAA.
Men han är för härlig.


2 kommentarer:

  1. Så mysigt!

    Smakade julbordet gott igår?

    SvaraRadera
  2. Nja...det goda var fikat efter maten=P Lusse bullar choklad & Kaffe=D=D

    SvaraRadera