Kategorier

lördag 17 december 2011

Award

Jag har fått en award från Nina

Tänk att jag var små putt för att jag inte trodde att jag fått någon, men se där den låg där, fast jag hade sett award utdelningen hos Nina så missade jag att min egen blogg stog med.

Awardens villkor är att länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna och ge den vidare till fem (jag ger den till så många jag vill=D)bloggvänner.

1. När ingen ser eller hör mig... fiser jag så det dånar haha! Jag brukar sjönga högt & ännu högre när jag poppar min musik i bilen.

2. Jag går aldrig hemifrån utan... Min mobil & nycklarna.

3. Min blogg heter som den gör för att... Amor betyder kärlek & det tycker jag passar när man skriver om två människor som älskar varandra & käpar för en tredje kär individ<3 Lucas är kärlek. Av kärleken kom Lucas.
Först hette den Invitro Fertilization men det blev så opersonligt när L kom till världen=)

4. Om jag vågade skulle jag...Satsa allt (ekonomiskt) på en affärsverksamhet. Jag skulle satsa på att driva ett ställe. För att slippa ta order från någon.
Jag skulle även flytta utomlands.

5. Om 10 år kommer jag att... min dröm är att vi har 2 eller 3 barn=)


De flesta (om inte alla) som jag skickar vidare awarden till har redan fått den.
Jag ger den till:

Sara

Jessica

Luiza

Tonci

Emelie

Nina

Mamma vilja

Sara Amo Ego Sum

Mallan

Wilda Mathilda

Tea

Jeane quidote

Vaddå 5 bloggar jag ger till så många jag vill!
Har du redan fått awarden ta emot den & fyll i meningarna igen men annorlunda så vi får veta lite mer om dig=P

Kram!!

1 kommentar:

  1. Tack så jättemycket, vännen.

    Hehehe, ja, jag får väl göra det...
    Vet att jag har 2 till som står på tur, men har inte orkat ta tag i det...
    Måste göra det i veckan.
    Kramar

    SvaraRadera