Kategorier

onsdag 29 december 2010

Vad är det för fel?

Lilla Lucas sover så fint hela dagarna, han vaknar när han är hungrig & när han känner sig mätt somnar han bums. Däremot har han en period från kl 23 till 01 då han inte kommer till ro. Det har varit så här i flera veckor nu. Han gråter och gråter. Jag är nästan säker på att det är magknipen som spökar. Jag tycker så synd om honom, han gråter verkligen mycket och länge. Man märker att han har ont. Usch vad jag känner mig som en usel mor när jag inte kan trösta honom.

2 kommentarer:

  1. Men vännen!
    Du är en underbar mamma, som tröstar och försöker göra det bästa! Det är jag helt säker på.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch vad tråkig att lille Lucas har ont :(. Förhoppningsvis släpper det väl snart då de flesta magproblem brukar bli bättre efter 3 månader. Kramar

    SvaraRadera