Kategorier

onsdag 29 december 2010

Day 18 – Your favorite birthday

Oj jag har haft många sådana, de flesta från min barndom när det kom massa barn hem till mig & min mamma hade bakat så mycket gott och gjort mina tårtor med så mycket kärlek. Vi barn lekte lekar och åt gott. Det var mycket skratt. Jag måste erkänna att min 18 års dag var fin för då blev jag "vuxen". Vi var ett gäng kompisar som gick på krogen och dansade. Man skulle nämna en födelse dag....kunde inte välja bara en=D
Nu kom jag på en till som var kanon, fast jag vet inte hur mycket jag fyllde. Min födelsedag var på en lördag så jag gick ut på fredagen och när jag var ute och festade och klockan slog 24 då var det ju början på min födelsedag så jag började festa och fira redan då=D När nattens roligheter var slut åkte jag hem och la mig för att sen vakna på lördagens eftermiddag för att fortsätta festandet=P Jag tror att jag utser den till min stora favorit!

1 kommentar:

  1. Mmm, barndomsminnen, från när man var liten och mamma fixade och donade med allt....Det är underbara minnen, även för mig!

    Ha en bra dag , vännen.
    Kram

    SvaraRadera