Kategorier

onsdag 1 december 2010

Hej i kylan

Phu. Nu är jag trött. Kylan tar hårt på mig. Det stog -15°C i bilens termometer. Vi kom nyss hem, lillen & jag från mitt jobb. Jag var där och hälsade på. Mina kollegor blev stormförtjusta. Kul.
Maken ringde för en stund sen, han var så lycklig, han har fått en fast anställning.
Jag känner att det skulle sitta fint med en liten siesta/tupplur... ska jag...ska jag inte... jo jag går nog & lägger mig en stund. Passar på nu när lillen sover. Igentligen har jag massor att göra här hemma men ORKA. En arbetskamrat erbjöd sig (mot betalning) att komma hit & städa...skulle sitta fint...men vem har råd med sånt? Inte jag iallafall. Den här arbetskamraten är så rolig, hon är thailändare & hon vill göra affärer av allt. Jag har henne dock i åtanke ifall det skulle krisa;)
Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Hej vännen =)!
    Hoppas du fick dig en liten välförtjänt siesta =)!

    Vilken rolig arbetskamrat du har, hahaha!
    Jag kan komma och städa GRATIS!!!! Promise =)!

    Klart att de blev stormförtjusta, vem skulle inte bli det?

    Ha en god natt!
    Luiza

    SvaraRadera