Kategorier

tisdag 14 december 2010

Day 02 – Your first love

Min första kärlek.

Det finns ju olika typer av kärlek. Jag tycker jag alltid har varit kär mer eller mindre. På dagis hade min då bästis och jag en regel. Hon fick bli ihop med en kille som var blond för att hon var blond och jag fick vara ihop med en brunhårig och brunögd kille för att jag hade de färgerna...men jag vet inte ifall det räknas. Vi pussades inte ens. Vi var ju så små. Sen hade jag en annan kärlek som jag var riktigt förtjust i, då gick jag på lågstadiet och frågade chans på honom och han sa ja. Vi dansade tryckare på de discon som anordnades för oss barn=) Lite gulligt.
Den första riktiga kärleken är väl ändå den man känner för sin mor?? Men det kanske inte är så man ska svara.
Skit samma, jag är en kärleksfull person och har varit kär så länge jag kan minnas. Så ja mitt svar här blir nog min mamma.
Jag är ett orginal haha;)

1 kommentar:

  1. Tack för den fina kommentaren!
    Han har en smilgrop på ena sidan...
    Jag har fått mailet av dig. Tack för att du vill hjälpa mig!
    Ska bara hitta tiden nånstan och sätta mig och testa... Fattar inte riktigt vart dagarna tar vägen nu för tiden =)
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera