Kategorier

fredag 24 december 2010

Full fart i köket

Här hemma är det full rulle i köket. Jag håller på & lagar lamm i ugnen med grönsker. Det kommer att bli mums=P
Maken duschar & lillen ligger & sover. Vi ska snart koppla upp oss i skype eller msn för att skåla (jag dricker alkoholfritt såklart) via ett videosamtal. Så gör vi varje år med mina svärföräldrar & svägerskor och svågrar. Stor familj. Kusiner till Lucas finns även på plats. Jag ångrar lite att vi inte köpte en jätte söt tomte dräkt med luva som vi såg på H&M. Den hade suttit kanon idag=)

5 kommentarer:

  1. Hahaha, läste om din ilska, för något inlägg sedan!!!!
    Jag kan också bli sådär skiiiitförbannad!!!! (Då finns det nog bara en person som kan göra mig så arg. Min man.)
    Tur att det gick över och blev bättre =)!

    Hoppas du får en fortsatt fin helg!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Han är så otrolig fin Lucas! Jag har nog skrivit det några gånger nu... Men han får mig att le och han ser så go ut!
    Hoppas ni hade en bra julafton!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Luiza du gissade rätt=D Inte så konstigt va;)
    De som läser kommentarerna på det här inlägget får äran att veta att jag var flyförbannad på min andra hälft. Allt lugnade ner sig och nu är allt finfint. Jag fick tillockmed paket (3st) så inte kunde jag vara arg sen;)
    Ni vet hu det är, jag är väl inte en utomjording vi har alla våra duster med vår andra hälft;)

    Tack Jessa<3 Han e go din lilla Oscar oxå<3
    Julafton var mysig.

    Kram tjejer!

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni hade en supermysig julafton :) Kram

    SvaraRadera
  5. Sophia: Jo tack det var jätte trevligt.

    SvaraRadera