Kategorier

lördag 4 december 2010

anonym eller ej

Det är svårt det här med att vara anonym tycker jag. Jag tycker inte om att vara anonym. Skulle gärna slänga upp massa bilder där man ser mig ordentligt. Samtidigt tycker jag om att berätta öppet om mina kännslor...jag älskar att prata om mig själv=P.....det är en hårfin balansgång det där.
Det är mycket få (nära) personer som vet om att jag bloggar här...jag kan räkna dom på en hand. Nu har en gammal vän hittat hit också, världen är liten som jag sa till henne. Men att hon läser tycker jag är kul=D
Villka vill jag inte ska veta om att jag bloggar da? Jobbet & sånna personer som jag en gång varit vän med men vuxit ifrån & bara skulle läsa för att snoka & gotta sig...vet inte ifall ni förstår vad jag menar.
Jag bloggade på ett annat ställe förr, men slutade för att det blev för många som kännde till min blogg och jag inte längre kunde skriva fritt. Sen så ville jag skriva fritt om hela IVF historian och kunde inte ha koll på villka som läste eller ej. Jag har varit öppen angående vår IVF, på jobbet & bland vänner. Men ändå vill jag ha en fri zon. Kanske lika bra att förbli anonym...hmm...svårt...

3 kommentarer:

  1. Förstår det där med att både vilja vara anonym och inte!
    Man kan låsa bloggen så att bara de man godkänner kan logga in. Har inte riktigt koll på hur man gör, men jag kan fråga min syster om du vill.
    Skickade ett mail till dig imorse om hur jag lagt till bloggarna jag följer...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det känns precis som att det var jag som skrev det här inlägget. Jag funderar också på samma saker som dig.
    Det är verkligen svårt att veta hur man ska göra.

    SvaraRadera
  3. Va gullig du är! Och jag lovar att din hemlighet stannar hos mig, jag tror iofs inte att jag har kontakt med några av våra gamla gemensamma kompisar! Jag förstår också hur du känner, jag känner detsamma. Funderar ibland på att lösenordskydda men det känns också trist på ett sätt.. svårt att veta hur man ska göra!

    SvaraRadera