Kategorier

torsdag 23 december 2010

Fly Förbannad



Det är vad jag är just nu. Jag är så jävla arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Mitt huvud dunkar som en trumma av värk. Jag hatar att bli så här arg.
Det vore för mycket om jag berättade anledningen till min ilska. Fy fan vad gärna jag skulle vilja spy ut all galla med ord på bloggen så att alla får veta varför jag är förbannad. Men det skulle sen bli pinsamt, för mycket, för öppet. Jag kan inte bjuda så mycket på mig själv. Så det slutar med att ni bara vet att jag är arg som 1000 bin. Om jag vore ett bi skulle jag sticka min gadd i röven på en viss person, ni vet säkert vem.
Ursäkta alla svordomar men jag är ARG!

6 kommentarer:

  1. Nu är jag jättenyfiken vad var det som gjorde så sååååå arg.
    Jag hoppas att läget är bättre nu och du fick lugna dig lite.
    Kramar till dig "lilla bi" ;-)

    SvaraRadera
  2. Jo nu är det lugnare. Jag tog nyss en dusch för att lugna nerverna & det hjälpte.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Skönt att ilskan rann ner i avloppet! God jul vännen!

    SvaraRadera
  4. Ojdå...! Skönt att det blev bättre!
    Kram

    SvaraRadera