Kategorier

lördag 18 december 2010

Day 05 – Your definition of love

Kärlek för mig är det jag känner för mitt barn och min man. Kärlek är det jag känner för min bror, min far och min mor i himmelen. Kärlek är det jag känner för mina vänner.
För mig är kärlek en känsla av att man bryr sig om någon annan på riktigt. Att man kan glädjas åt någon annans lycka och framgång. Kärlek är viktigt för att kunna känna lycka (tror jag).
Det är en speciell kännsla. En fin känsla som kan göra ont ibland. När man mister någon man känner kärlek för gör det ont.
Jag känner även kärlek för mina husdjur och mina saker som jag har eller sånt jag har uppnåt genom min ansträngning
Man kan beskriva kärlek på många olika sätt.
Men att det är något vackert kan väl alla hålla med om.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag öpte "bumbon" på blocket, men har sett dem i barnaffärer oxå. Tycker den är bra, både i badet och i soffan =)
    De växer alldeles för fort tycker jag. Det händer så mycket nu. och det är kul men ibland vill man bara stanna tiden en stund...
    Hoppas allt är bra med er!
    Kram

    SvaraRadera