Kategorier

tisdag 28 december 2010

4 dagars utmaning

Jag skriver flera dagars utmaning i samma inlägg...dag 17 är för morgondagen.
Day 14 – What you wore today- Eftersom jag bara är hemma har jag mjukis kläder på mig.
Day 15 – Your dreams- Min dröm är att vara lyckligt omgiven av min familj med mycket kärlek. Gärna ett fint hus på något fint ställe och en bil. Ja ni vet det typiska. Att min familj & jag ska må bra på alla sätt och vis.
Day 16 – Your first kiss- min första kyss fick en pojk som jag var kär i & han i mig. Jag kommer inte ihåg hur gammal jag var... Men det blev en blöt oproffsig historia;)
Day 17 – Your favorite memory- Jag har många favorit minnen. Många av dom är från när jag var i Mexico med min man. När vi var och besökte vackra stränder och olika vattenpalats. Så härligt med värmen och alla glada människor. Vattenpalatsen var helt fantastiska, med musik, palmer och skit häftiga rutschkanor bland annat som dessa ni kan se nedan=D Jag blir som ett barn på nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar