Kategorier

torsdag 31 mars 2011

tung dag idag med

Igår mådde jag inge vidare ser ut/känns som att det fortsätter lika samma idag=( Vissa dagar är bättre än andra...när saknaden efter min mor blir för stor & stark känns det som att jag inte bearbetat alls. Men den smärtan kommer alltid att finnas där, jag måste lära mig att leva med den...jag har nog lärt mig att leva med den men det är jobbigt när den gör sig påmind. Jag måste åka till graven & fixa. Tänkte köpa påskliljor, hon älskade påskliljor. Det är lite terapi i att gå dit & "piffa" till lite & bara vara. Jo nu kom jag på att det är precis vad jag ska göra när maken kommer hem. Jag åker & "hälsar på" mamma. Jag behöver det. Min själ behöver det annars går jag under.

1 kommentar:

  1. Jag har ingen erfaranhet av bortgångna föräldrar (som tur är) men jag förstår att det är tungt. Speciellt nu när du själv är mamma. =(
    Är du ledsen så var ledsen, det är nog det enda sättet att överleva.
    Massa kramar

    SvaraRadera