Kategorier

tisdag 22 mars 2011

Egentid

Just nu ligger lill killen & sover. Jag skulle som vanligt behöva få en massa saker gjorda. Men jag tänker ägna den här stunden till att göra det jag mest tycker om att göra när han somnat & det är att kika runt bland bloggarna jag följer. Jag har inte haft tid att läsa era inlägg=( Än mindre kommentera som jag alltid försöker göra=)

Åh min träning har kommit av sig totalt med all den här oron. Jag kan inte bara gå ifrån när min lilla kärlek är sjuk det går bara inte. Jag tänkte återuppta träningen på fredag ifall han är feberfri. Jag skulle kunna köra Zumba här hemma men ärligt talat orkar jag inte. Jag tycker att det är skönare att komma iväg på ett riktigt spinningspass eller en runda på gymmet=P Så träningen får vänta. Min prio nr 1 är Lucas & därmed basta.

1 kommentar:

  1. Hej där :)

    Ska lägga upp en länk till inbjudan, är mer generell och jag bjöd in mig själv ;)

    Hoppas du kan komma, hade varit superskoj!

    Hoppas också lillkillen mår bättre snart, vet hur man mår när allt inte är ok.

    Kram

    SvaraRadera