Kategorier

lördag 26 mars 2011

isolerade

Vi är fortfarand e kvar på sjukhuset. Sköterskorna fyller på med vätskeersättning hela tiden. Vi är isolerade i ett rum. Dom misstänker att det är magsjuka orsakad av ett virus. Bajsprov har tagits men det tar några dagar innan man får svar. Idag har vi bytt bajsblöja 14 ggr hittills, mindre än igår. Så det går framåt Han är pigg & glad just för tillfället så vätskebrist lider han inte av.
Jag vill även poängtera att personalen är jätte gulliga. Visst det finns 2st sköterskor som är mindre glada men det har med deras personlighet att göra alltså inget mot oss. Imorse höll jag på att ryka ihop med läkaren. Antingen så pratade vi inte samma språk eller så var jag bara trött & irriterad eller en kombination av dessa.

Tack för era goa kommentarer!! Jag blir så glad när jag läser dom=)

Kram!!

7 kommentarer:

  1. Bra att det verkar vara på bättringsvägen men attans vilken otur lillen haft. Nu hoppas vi på jättesnabb bättring! Kram

    SvaraRadera
  2. Jo otur kan man lugnt säga att vi har haft!
    Men men.
    Jätte snabb bättring håller vi tummarna för=D

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att ni blir väl omhändertagna!

    Ha det så bra ni kan!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Skönta att läsa att ni får bra hjälp. och att Lucas är piggare trots alla bajsblöjor.

    Jag hopppas på snabb bättring så ni får komma hem!
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att höra att Lucas mår lite bättre nu. Det är bra att ni är i sjukhuset och de kan den sorts hjälp ni behöver.
    Kramar till er, special "krya-på-dig-kram" till lilla Lucas! <3

    SvaraRadera
  6. Tack Jessa<3 snart kommer doktorn hoppas han/hon säger att vi får åka hem idag & att allt ser så pass bra ut att det e ok.

    Tonci tack så mycket och Lucas skickar en kram till dig <3

    SvaraRadera