Kategorier

tisdag 8 mars 2011

Mat/gym/vikt

Åh vad skönt. Idag var jag iväg till gymmet & fick hjälp av en instruktör. Vi gjorde ett program som jag ska följa då jag inte hinner gå på andra pass som tex spinning.
Nu jäklar! Känner mig peppad. Jag har som mål att gå ner 20 kg till Juni & jag har gett mig fan på att jag ska lyckas. Sist jag vägde mig hade jag gått ner 1 kg. Det känns & syns att det börjar hända grejer. Ärligt talat så avskyr jag att ställa mig på vågen, jag blir så besviken när inget förändras fast det känns som att det har gjort det. Om jag nu ska kombinera gym & motion så måste det bara ske förändring ju!
Nu har jag börjart skippa pasta, ris, bröd & potatis. Jag käkar couscous ist. Instruktören tyckte att jag skulle byta ut couscous mot quinoa eller fullkorns bulgur. Så det ska jag göra.

1 kommentar:

  1. 20 kg, du går ut ordentligt du! Själv tänkte jag mig 10 på ett år!

    SvaraRadera