Kategorier

fredag 4 mars 2011

Messmör

Jag pratade nyss med sköterskan på BVC angående messmöret.
Hon sa så här
Det är för tidigt att ge messmör eftersom det är så mycket salt i det. Ist kan jag rekommendera att du ger honom lite Lactulos.

Jag tycker att det är märkligt att dom säger så olika beroende på vart man kommer & vart man frågar. Men det är väl som med allting annat.
Igår fick Lucas messmör i gröten & det var riktigt gott tyckte han.

Jag lär mig något nytt hela tiden & är så tacksam för era tips.
Vi lär varandra & delar med oss av de olika råden vi får i vårt avlånga land=D

2 kommentarer:

  1. Jag blir inte klok på alla olika råd, jätte svårt att veta hur man ska göra. Men som du säger så får man göra som man tror är bäst.

    kram

    SvaraRadera
  2. Supertack marre för kläderna! Självklart vill jag vara med på en ny utlottning om det blir någon. Kram

    SvaraRadera