Kategorier

tisdag 3 januari 2012

Vän eller ej

Igår gjorde jag en fuling. Jag ringde en vän med skyddat nummer bara för att testa ifall hon svarade. Det är som så att jag har ringt henne massor med gånger de senaste ca 3månaderna (bortsett från 1månad då jag var utomlands) utan att få svar.  Iallafall så ringde jag henne med skyddat nr & hon svarade.
Efter en lättare dispyt fick jag ur henne att hon tycker att jag "bara är hemma med min son"...
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den kommentaren. Det känns inte direkt populärt att säga så till mig. Känner lite att det här är en sån som man kan sålla bort från vänskaps skaran. För ifall jag har varit svår att få ur mitt bo så kan man utrycka sig på annat sätt & är man bra vän så kommer man på en kaffe eller försöker komma nära på något sätt.
Eller???
Känner mig något ställd eftersom jag tycker om henne & hon kanske menade väl men utryckte sig "klumpigt"...

Kram! Marre<3

4 kommentarer:

  1. Men... om du har försökt att nå henne och hon inte svarar så är det inte så lätt att umgås med henne heller. Tänkte hon inte på det?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du har ju försökt, det är ju hon som inte ens svarat i telefon.
    Knepigt sagt av henne!
    Tyvärr finns det såna "vänner" överallt, jag har precis insett att jag hade en, och henne har jag nu lämnat bakom mig.

    Många kramar!

    SvaraRadera
  3. Säger som Wilda Mathilda, inte lätt att umgås om hon inte svarar. Sedan är frågan om hon brukar vara klumpig, brukar hon inte det känns det som hon visat sitt rätta jag.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vänsanering är inte dåligt att överväga ibland.
    Kram!

    SvaraRadera