Kategorier

fredag 6 januari 2012

Jobba nästa

Sitter med mitt kaffe som sällskap & laddar inför dagen. Jag börjar 8 & slutar 22. Långt pass. Men å andra sidan har jag inte jobbat på flera veckor ...tror jag det är...det var länge sen jag jobbade. Någon gång före nyår var det som jag fick gå hem mitt i ett arbetspass för att jag fick feber. Sen dess har jag varit hemma & kurerat.
Lucas & mr M ska vara hemma hela dagen & mysa som bara dom kan.
Dom brukar sitta brevid varandra i soffan som 2 soffpotatisar & den ena håller i tagnentbordet (Lucas) & den andre (maken) håller i musen. Maken trycker på off så att tagnentbordet är avstänkt & L kan klicka/banka som han vill utan att det rubbar datorn.
Det ser kul ut när denna duo sitter som två "datanördar" i soffan. Tv´n är kopplad till datorn så dom kivas inte om att få se skärmen iallafall haha.
Hoppas ni får en fin dag!
Kram!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra på jobbet idag!
    Oskar tycker oxå om att trycka på tangentbordet, för ett tag sedan lyckades han trycka på något så jag knappt fick igång datorn efter...
    Kanske ska ge honom ett gammalt tangentbord att greja med... =)

    Jag hoppas Oskar blir frisk fort så vi kan komma upp nästa vecka!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en underbar dag på jobbet, trots att den är väldigt lång...

    Själv ska jag göra empanadas idag, hehe... får se hur det går.

    Massa kramar från mig.
    Luiza

    SvaraRadera