Kategorier

torsdag 5 januari 2012

hos min vän

Igår var Lucas & jag & hälsade på min kompis. Hon bor en bit utanför stan.
Vi behövde komma ut efter att ha varit hemma & sjuka i över en vecka.
Innan vi åkte utomlands var vi där & då var Lucas mycket mysigare med flickorna. Han satt gärna & tittade på film brevid dom men nu har han upptäckt att han nästan kan gå & då vill han utforska allt. Han vill absolut inte sitta still & gosa. Än mindre vill han sitta still & ta kort med tjejerna. Jag tog massor med bilder & inte en enda blev "bra" där alla tre ler & tittar in i kameran=)
Min kära väninna hade fullt schå med att hinna dammsuga medans ungarna lekte. Ja man passar ju på när barnen är upptagna med annat än att springa morsan hack i häl;)
....
Igår fick jag även bilbarnstolen såld för 400kr=D Inte illa. Håller på & knäpper kort på saker som Lucas inte använder längre som jag ska slänga ut på blocket & tradera. Inte fel med en extra slant!
Kram!!

2 kommentarer: