Kategorier

tisdag 10 januari 2012

Ensam latmask

Lucas är på dagis och jag borde verkligen passa på att få saker gjorda hemma. Typ som att plocka bort julen. Men icke. Jag fastnar på nätet. Mitt samvete säger en sak men min kropp vill bara ligga och slappa. Jag har druckigt massa kaffe men ändå känner jag mig totalt off. Vad kan det bero på? Är jag en latmask eller njuter jag till max av den totala ensamheten. För det är riktigt skönt att vara helt själv någon timme. Synd att jag inte har bil för då skulle jag kanske dragit igång med träningen som totalt kom av sig efter sista resan i november.
Hoppas alla får en underbar dag som införsig började för länge sen för många;-)

Kram kram!!!

2 kommentarer:

  1. Man behöver lite andrum då och då :-)

    SvaraRadera
  2. Men visst är det härligt att bara kunna slöa en stund!
    Hoppas allt gick bra för Lucas på dagis idag!
    Kramar

    SvaraRadera