Kategorier

fredag 13 januari 2012

Vågen/dagen står still

Åh herre min gud nu har jag pimplat kaffe & ännu mer kaffe & ändå sitter jag här som fastklistrad framför datorn. Jag måste få en massa gjort här hemma. Lucas är på dagis. Jag har planerat att jag ska iväg på mitt första spinning/core pass idag sen slutet på Oktober...Jag har helt kommit av mig vad gäller träning! FY!! Vågen står still på 68-70 kg jag måste fortsätta klättra ner i kilon & storlekar. Vikten jag bär på nu är på tok för mycket för mig & jag accepterar inte under några villkor att se ut så här. Jag mår inte bra av det. Så nu ska jag börja igen långsamt men säkert. Varje gång det ges tillfälle att gå en promenad ska jag gå den den.
Angående frysfösöket som jag nämnde tidigare som jag ville göra i början av det här året har det blivit ändrade planer om. Vi ska förmodligen försöka igen när Lucas fyllt 2 år. Åsikter angående ett nytt försök går isär. Men vi är ju 2 om saken så vi får kompromissa & vi har kommit fram till att vi ska vänta.
Har ringt reproduktionscentrum i Uppsala för att få prata med någon men dom är på utbilning & åter på Måndag så jag får vänta med mina frågor & återkomma då...om jag kommer ihåg det just precis på Mån så att säga.

1 kommentar:

  1. Jag har också börjat att ta tag i min vikt, inte så där jätteseriöst, men jag undviker sötsaker på vardagarna. Godis kan man få unna sig lite grann av på helgerna, samma gäller dricka. Tidigare så har sånt hjälpt mig då jag ska ner i vikt så jag hoppas att det fungerar den här gången också.

    Vad roligt ni såg ut att ha på busplaneten.

    SvaraRadera