Kategorier

söndag 15 januari 2012

Träff med kollegor

Igår var jag hemma hos en gammal arbets kamrat. Vi var totalt 4 arbetskamrater på plats. Det bjöds på ostbricka, kex, Martini, grogg och tapas. Gissa ifall det var länge sen jag gjorde något sånt. Det var riktigt kul. Förutom att jag satt och var skit trött vid 22. Jag satt och gäspade fast jag hade kul. Är jag lite pinsam eller?? Haha!
Lucas och maken satt och kollade på fotboll när jag gick hemifrån. När jag kom hem låg båda och sov i våran säng. Så sött!
Ska snart iväg & köpa blöjor.

Kramen!!

3 kommentarer:

  1. Härligt med träff med kompisar, vilka gosaker det bjöds på :-)
    Klart man får gäspa klockan 22, då är ju klockan jättemycket ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag brukar oxå sitta och gäspa vid den tiden.
    Hur kul jag än har...

    Härligt att komma ut på en sån kväll!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Kul att komma ut, men man känner verkligen hur mycket mamma man har blivit när man blir trött vid den tiden :-) Kram

    SvaraRadera