Kategorier

fredag 13 januari 2012

Lucas & Oskar

Igår fick vi fint besök från Göteborg. Jessica & Oskar var här.
Vi började dagen med en runda på Busborgen. När vi kom dit tog vi en fika.
Oskar bjöd Lucas på smörgås & dom tittade på varandra & åt. Det var precis som dom setts förr=) Det är det som är så härligt=) Barn gör ingen stor grej av första mötet=) Sen måste jag få säga att grabbarna lekte fint ihop.


Här ser ni mamma Jessica som först är på väg upp i trappan med grabbarna för att sedan förbereda sig med duon & svish där far dom iväg som raketer ner för den BRANTA kanan. Bilderna kanske inte är de bästa men trots att det är suddigt ser man Jessicas megagap på sista bilden haha!! Fy vad jag skrattade!


Jag är en fegis som åkte en gång & tyckte att det gick för fort. Hade inte riktigt kontroll...moahaha!!!


Sen har vi grabbarna som sammarbetar så fint. Det var så häftigt & se hur Lucas tittade på vad Oskar gjorde & tog efter. Oskar är 3 månader äldre & det märks tydligt.


Vi hade kul allihop=) Detta måste göras om!


1 kommentar:

  1. Absolut att vi måste göra om detta!
    Tack för en jättebra dag!
    Fina kort! De ser så härliga ut ihop. Hur jag ser ut, det bjuder jag på =))

    Många kramar

    SvaraRadera