Kategorier

tisdag 19 april 2011

♥Välling♥Sommardäck♥



Den här vällingen gillar Lucas, Semper havre välling. Han ratade Nestles godnatt välling totalt. Klockan 24 i natt fick han välling & nu på morgonen fick han lite till. Riktigt gott tycker han=)

L har precis somnat efter mycket (trötthets) gnäll i vagnen. Jag ska passa på & göra mig iordning för klockan 11 ska vi vara på en bilverkstad här i närheten. Dubbade bildäck bort & hej sommardäck=P
Kanske är en smart ide att jag tar med mig Lucas lunch för vi lär inte komma hem det första vi gör när sommardäcken är på plats;-)

Solen skiner & inne finns det ingen anledning att vara. Vi ska ut & träffa människor & ladda med skön energi.

Vi är snälla & hämtar mr M (maken/L´s pappa) kl 15=D



Ha en fin dag!!

♥♥♥


KRAM!!

4 kommentarer:

  1. Hoppas det gick bra med däck och allt!!!

    Det låter som ni haft en kanon dag!!!

    Massor av kärlek till dig!

    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Kramar och hjärtan (som jag inte kan göra så fina som du) tillbaka till dig och Lucas!!!

    SvaraRadera
  3. Ger ni bara välling nu eller ger ni ersättning också? Funderar lite på hur man ska göra när man ska gå över till vällingen, ska man blanda ersättning och välling först?

    SvaraRadera
  4. Luiza: Allt gick kanon fint=)
    Massa kärlek till dig med=D

    Jessa: Kopiera från mina hjärtan & klistra dit dom där du vill ha dom=) Då kan du gå loss på hjärtan så som jag gör =D

    Sara: Vi ger välling på morgonen som frukost & sen får han mjölk. På kvällen får han välling när han vaknar vid 24 men då är det inte utblandad med någon annan ersättning. Vällingen ger vi som den är för han har accepterat den=)

    SvaraRadera