Kategorier

lördag 2 april 2011

Maryland cookies

Idag var jag iväg & körde en gym runda=P Sist jag var iväg & tränade var den 4de mars=( Jag har inte tränat på 1 hel månad=(
Jag har skärt ner ordentligt på kolhydraterna i min kost iaf så något gram har jag ändå lyckats förlora.


Dessvärre har jag fått dille på Maryland cookies=S Maken har flera paket stående & inte kan jag låta bli dom förbannade kakorna. Det är som en inre röst som säger:


hallå tjejen kom och ät mig. Kom igen bara en, bara en till & en till, nu har du ätit ett antal du kan lika gärna äta några till...

Så håller "rösten" på tills kakorna är slut...

4 kommentarer:

  1. Kanske kan du låta bli de om jag säger att EN kaka innehåller 120 kcal =))))...

    Hahaha, herregud bruden, om du tar en kaka någon gång är väl inte hela världen?
    (Look who´s talking)...

    Ha en fin kväll.
    Kramisar.

    SvaraRadera
  2. kanske tar emot mer men vet inte ifall jag kan låta bli ändå=)

    SvaraRadera
  3. Whaaaaaa maryland.... känner hur snålvattnet börjar rinna till... mmmmmmmm.....

    SvaraRadera