Kategorier

torsdag 21 april 2011

Er lycka min lycka♥

Lilla älsklingen sover sött i vagnen. Snart är det matdags för honom. Jag tror lillen har fått in en bra sov rutin. Han somnar vid 21 vaknar 24 dricker välling sover sött hela natten & vaknar vid 8 tiden. På tal om välling så har dom kampanj nu på willys, Semper välling tetrapck för 5kr st! Billigt!

Vad ska man hitta på idag då?
Kanske ut & promenera lite=P

Jag skulle visserligen behöva storstäda SOM VANLIGT! Men ärligt jag blir ju knäpp snart av allt städande & för den delen blir jag aldrig nöjd så varför ens dra igång med städprojekt.
Maken ringde & frågade ifall vi ska hitta på något kul sen när han kommer hem. Undrar vad han syftade på;-)

Jag lever liksom i ett glädje rus här. Luiza är gravid=D Sara ruvar & jag hoppas så innerligt att det är deras tur den här gången. Amy & hennes respektive har fått bebis.
Jag gläds så enormt åt andras lycka.

Kramen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar