Kategorier

söndag 24 april 2011

Påskdagen

Spättan igår blev en succé Lucas tyckte den var super mums.
Jag kokade spättan med palsternacka & morötter & olika kryddor.

Vad har jag gjort idag då? Jo jag har dammsugit, plockat i & ur diskmaskinen, städat i köket, håller på & tvättar kläder & plockat lite här & där. Nu ska jag åka iväg & storhandla.
Lucas har ätit frukost-välling, ätit lunch- fisk & emellan har han druckit mjölk. Nu ligger han & sover.
Vad har maken min gjort då? Jo han har suttit framför datorn hela dagen... på tradera...

Ok gott folk have to go för när jag kommer tillbaks ska jag först lasta ur alla varorna ur bilen sen ska jag dammsuga den för igår var vi iväg & tvättade bilen så jag tycker liksom att det hör till att den blir fräsch på insidan också.

Kramen!

2 kommentarer:

  1. Hihi, ja jädrans vad effektiv du var idag =)!!!
    Good for u!

    Kul att Lucas gillade fisken du gjort.

    Ha en fortsatt bra dag =)!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack för tummar och glad påsk. Jag är inte blixten för stunden, så jag önskar dig en bra vecka istället för påsk. :)

    Kram

    SvaraRadera