Kategorier

onsdag 6 april 2011

Komma i form heja heja

Idag var jag på ett spinnig /core pass, alltså 30 min spinning & 30 min core. Fy fäsiken vad sköööönt! Jag ställde mig på vågen idag & den visar -4kg sen i januari & jag har fuskat ska gudarna veta. Inte nog med det så var jag borta från träningen 1 månad. Så det är bättre än ingenting. Jag hoppas orka köra intensiv träning, menar träna iaf vartannan dag antingen spinning eller en runda på gymmet & dagarna emellan promenera...men jag vet att även om jag sitter här nu & vill det så gärna kommer jag hoppa dagar då jag bara är hemma. Jag vill så gärna komma i form till sommaren. Önske tänk----> LÅTA BLI ALLT SOM ÄR ONYTTIGT! KAKOR, BAKELSER & MIN DROG ---------->>>CHOKLAD !

1 kommentar:

  1. Heja dig! DUktig du är som kommer iväg och tränar! Jag vill det med, men har svårt för att komma iväg...
    Väntar på att motionsspåret här hemma ska torka upp så jag kan ta med mig Oskar i vagnen på en runda.

    Ha det bäst!
    Kramar

    SvaraRadera