Kategorier

torsdag 12 augusti 2010

V31 (30+1)

Har upptäckt en sak.

Våran älskade lilla bebis (som vi här hemma kallar för Mini) tycker inte om när jag ligger på höger sida.
På kvällen ligger jag & kollar på TV, på min vänstra sida eller på rygg, när jag sen ska sova vänder jag mig om till höger sida. Det verkar inte lill*n gilla, för det blir ett fasligt buffande på min högra sida då. Eftersom jag inte kan somna i all denna tumult vänder jag mig om & då blir det lugnt i magen.

Envis liten krabat=)

3 kommentarer:

  1. Vet du att det är så att man får bäst flöde till bebisen när man ligger på vänster sida, alltså bäst blodflöde till livmodern och bebisen, så det kanske är därför den reagerar det vet man aldrig :) bäst är vänster sida, sen höger och till sist ryggläge. :)

    SvaraRadera
  2. Jaha ok det visste jag inte.
    Tack=D

    SvaraRadera
  3. Vårat lilla pyre gillar inte heller när jag ligger på höger sida, då blir det också alltid en massa sparkar som slutar när jag vänder mig. Så det måste ha med blodflödet att göra :-)

    Det är verkligen sjukt att man ska behöva be om att de ska kolla olika prover, tycker att sånt borde vara självklart. Men nu kommer jag att börja be om fler tester. Tur för bm att jag inte har så lång tid kvar ;-)

    SvaraRadera