Kategorier

onsdag 4 augusti 2010

Kan inte sova

Som vanligt den senaste tiden. Därför passar jag på och gör ett litet inlägg om det. Klockan är ca 1:15 och varje gång jag håller på att somna blir jag plötsligt super kissnödig, jag blir så kissnödig ibland så det gör ont i blåsan när jag ska resa mig upp ur sängen. Så här håller jag på till ungeffär kl 3.00...då somnar jag & vaknar vid 5 tiden för att jag är så otroligt kissnödig. Kl 6 skjutsar jag mannen till jobbet för jag kan iallafall inte sova. Kommer hem ligger och tittar på TV...slummrar till vid 11 tiden, vaknar kl 13... Känner mig så trött. Åker och hämtar maken vid kl 15, vi äter sen lägger vi oss...sen vaknar vi vid 19.00 för att sen sova igen fast att vi inte är ett dugg trötta....(konstigt va) :S

Kan ni se vad jag gör för fel...? Är det normalt? Jag äter givetvis flera gånger under hela dagen. Jag tror att jag har fått någon märklig dygnsrytm som inte ens jag förstår mig på. Jag känner mig alltid trött. Inte får jag mycket gjort under dagarna kan jag säga.

Det kanske har blivit så här för att jag inte jobbar längre. Vem vet.
Tack och lov är vi snart inne i vecka 30=D Vi är så lyckliga. Det är lite kul att se hur maken verkar precis lika gravid som mig hehe. Han blir sugen på godsaker och sover en hel del, när han är ledig.
Nej nu ska jag försöka sova.
God natt=)

2 kommentarer:

  1. Det där med kisseriet på natten saknar jag verkligen inte! Jag hade det precis likadant. Jättejobbigt! Men det går över när bebis kommer. Kanske ingen tröst just nu... men det blir bättre. Sen vaknar man av en bebis som vill äta istället, men det är mysigt! Hoppas du lyckades somna!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att karln är sympatigravid, det är samarbete! ;-)

    SvaraRadera