Kategorier

lördag 7 augusti 2010

Svårt med namn

Vi diskuterar & diskuterar namn men vi blir absolut inte klokare för det kan jag lova. Det är mest tjej-namn vi inte är överens om. Jag älskar namnet Sofia men det gör absolut inte maken. Åh jag vill så gärna att hon ska heta Sofia ifall det blir en flicka, men vi måste ju vara överens. Vi var ganska överens om namnet Sandra men jag börjar tveka lite... Vanessa är väl också fint va?

Om det blir en pojke kanske han får heta Lukas med K eller med C...men vi vet inte helt säkert. Vissa säger att man ser på bebisen vad den passar att heta när man ser den medans andra säger att det inte alls är så.

2 kommentarer:

  1. Oh, yes! Den här namnfrågan är verkligen svår. Samma sak händer hos oss också...
    Lycka till :-)!

    SvaraRadera
  2. Ojoj, vi funderade lääänge på namn. Jag tyckte nog att det var lättare att bestämma sig när Lina väl hade kommit. En del namn som vi funderat på tyckte vi inte alls att passade när vi fick se henne.

    SvaraRadera