Kategorier

lördag 28 augusti 2010

V 33 (32+3) Aktiv dag

Hej hopp!

Sitter här alldeles svettig. Har nyss ställt tillbax dammsugaren. Jag fick ryck vid 20 tiden & skulle städa. Typiskt mig. Jag är så trött på förmiddagarna & på eftermiddagarna för att sedan känna mig riktigt piggelin på kvällen.

Idag var vi (maken & jag) på IKEA & handlade lite mer grejer till våran lilla älskling (som vi kallar Mini här hemma=D). Vi var även in på H&M & köpte lite mer baby kläder. Det är alltid lika roligt!

När vi hade sprungit runt i olika affärer i ca 3 timmar kännde jag att det fick vara nog. Jisses vad ont jag får i benen av att stå & gå länge. Kanske beror på all vätska som jag har samlat på mig...vad vet jag=S

Om jag fick göra som jag ville skulle jag sätta igång med att få upp mina nya gardiner i sovrummet. Men maken ligger & kollar på TV & skulle nog bli tokig ifall jag förtsätter med mitt pysslande. Han tycker om när jag ligger brevid honom på kvällen & han får ha sin hand på magen. Synd att jag är så pigg bara hihi.

Avslutar med den här bilden som jag tog i bilen för ca 2 veckor sen.
Så ser jag min mage när jag sitter i bilen=D

1 kommentar:

  1. Vilken energi! :-)
    När det gäller städning måste det ske på förmiddagarna för mig i princip direkt när jag gått upp annars är jag inte det minsta effektiv.

    Och en fin mage! Snart tutar bebisen! ;-)

    SvaraRadera