Kategorier

onsdag 11 augusti 2010

Lite av det vi köpt

Dessa saker är inhandlade. Barnvagnen blev inte en emmaljunga som jag hade velat, maken tyckte det var på tok för dyrt, så vi tog den här ist, i färgen beige.
Spjälsängen köpte vi på IKEA där vi även köpte madrassen. Sängkläder, täcke & kudde med mer återstår att köpa.
Bilbarnstolen ser ut såhär det är en AKTA GRACO.

Vi har även handlat kläder till bebisen. Det återstår fortfarande en hel del grejer. Skynda långsamt som man säger hihi.
Visst är det kul att titta på bebis grejer=D Man får lust att köpa allt juh!




7 kommentarer:

  1. Jag älskar att handla till bebisen :)
    Vi har med köpt den sängen :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart att få handla en massa bebisgrejer :-)

    Vagnen var jätte fin! En sån där bilbarnstol har vi fått låna av min syrra.

    Har du läst på kudden från ikea att man inte ska använda den till barn under 1 år?

    SvaraRadera
  3. Nej det där om kudden visste jag inte=S
    Vad ska man då använda? Ska bebisar ha kudde?

    SvaraRadera
  4. Enligt det nya så ska man ha kudde till bebisen, det finns på barnens hus i olika storlekar, från nyfödd och uppåt. Där har vi köpt våra kuddar till vagnen och vaggan

    SvaraRadera
  5. Ok vad bra=) Då ska jag åka dit & kika da=)

    Tack=)

    SvaraRadera
  6. Vad bra information om kudden. Vi köpte kudde på IKEA, men jag visst inte att den inte går att använda förän 1 års åldern.
    Visst det är jättekul att handla saker till bebisen!Jag skulle kunna köpa hur mycket saker som helst :-), men försöker bromsa mig...

    SvaraRadera
  7. Vi har köpt kudde på babyproffsen, "rätt start" tror jag märket hette. Genomsydd valde vi, den verkade bra så den tipsar jag om, den var för nyfödda sa hon i affären :)

    SvaraRadera