Kategorier

söndag 25 april 2010

V15(14+4)

Hej hopp. Sitter på jobbet som vanligt.

Jag fick höra ett nytt ord idag av en arbets kamrat. Hon frågade ifall jag hade några graviditets "cravings". Cravings är ordet som används för det sug efter saker som gravida har. Ok här kommer några utav mina gravid-cravings:

  • olika sorters fruktjuice med frukt kött
  • Glass...helst is glass
  • Kolsyrat vatten
  • Mjölk
  • Filmjölk med jordgubbssmak & kellogs=P
  • Apelsiner i stora lass=P

Det finns självklart mer som kan komma upp på listan, bara jag får fundera lite hehe!! Helt otroligt!
Tog den här bilden igår=D Som ni ser har jag mina mamma byxor på mig.

7 kommentarer:

  1. Förutom apelsin & kolsyrat vatten så har jag varit sugen på exakt samma saker som du! äter jordgubbsfil med flingor varje dag, dricker massa mjölk och har frysen full med olika sorters isglass :-) får man fråga var du har köpt mammabyxorna på bilden?

    SvaraRadera
  2. Vilken fin mage!
    Jag hade oxå sug efter apelsiner och juicer. Nu är det glass (helst mjukglass), kolsyrat vatten och syrliga karameller. Ostbågar åt jag mycket ett tag, och det kan jag knappt titta åt nu...
    Hoppas det går bra för dig på jobbet!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej=D
    Mammabyxorna är köpta på H&M=D

    SvaraRadera
  4. Ja jag trodde det var det, har ett par såna själv som jag bott i varje dag efter jobbet ;-) men nu går dom visst inte att beställa från hemsidan, hade velat ha ett par till!

    SvaraRadera
  5. Måste kika på HM här om byxorna finns. Behöver fler mamma byxor.

    Jag har inga speciella cravings än. I vanliga fall älskar jag godis men det suget har nästan försvunnit helt.

    SvaraRadera
  6. Jag är också sugen på samma saker som du, plus cola och godis (tyvärr).
    Mjölk och filmjölk, yoghurt är jag mycket sugen också, men kan äta, dricka dem bara sällan för att jag har fortfarande illamående och de bara förstärker det :-(.

    SvaraRadera
  7. ssåååååååååå fiiiiiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kramar!!!!

    SvaraRadera