Kategorier

torsdag 15 april 2010

v14 (13+1)

Känner mig krasslig. Idag vaknade jag med huvudvärk, lite ont i nacken och en täppt näsa. Jag har gått flera dagar & nyst & nyst. Hoppades att det inte skulle utvecklas till en förkylning men jag har åkt på det trots allt. Ska försöka härda ut & jobba. Jag hade lite feber idag. Ifall jag känner mig allt för dålig & febern stiger måste jag sjukskriva mig, fast jag inte vill. Föresten mitt vänstra öga har åkt på en inflammation och det känns som att jag har hår eller nåt i ögat och det rinner tårar hela tiden.


Jag hoppas att jag kryar på mig snart.

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du snart är bättre!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du snart mår bättre. Ta det lugnt och krya på dig!

    SvaraRadera