Kategorier

lördag 17 april 2010

V14(13+3) Bilder


Hej kära ni. Jag har fattat tycke för det här med bilder hehe. Så här kommer dags färska bilder:D
Jag sitter som vanligt på jobbet och har sååå mycket & göra att jag har tid med ett inlägg;)
Tänk vad olika vi kvinnor är. För min kompis som nyligen fick barn tog det 4-5 månader innan det syntes att hon var gravid. Jag tycker att det syns ganska bra redan nu på mig:P vilket jag tycker är kul! På nätet har jag sett hur bebisen ser ut i vecka 14 & det är helt fantastiskt att man har en lite person inom sig hihi. Jag är så otroligt lycklig & tacksam. Jag trodde aldrig att jag skulle bli gravid. Maken känner sig lite utanför...men det ska tydligen vara helt normalt att männen kan känna så. Nej nu måste jag jobba.
By så länge!!!

5 kommentarer:

  1. MEN UNDERBART, såååå fin :)!!!!!! massa kramar!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du också la upp magbilder idag :-) Magen växer och ser riktigt fin ut!

    SvaraRadera
  3. Så fin bebismage! Hoppas allt är bra! Kram

    SvaraRadera
  4. Tack ska ni ha snälla ni=D

    SvaraRadera
  5. Så fin mage! min syns inte alls.. bara när jag är uppsvälld av långsam matsmältning men det räknas ju inte ;)

    SvaraRadera