Kategorier

fredag 9 april 2010

v13 (12+2)

Sitter på jobbet... & har tråkigt. Vill visa bild på magen nu=D De här bilderna tog jag i Onsdags alltså när jag precis passerat v 12=D Haha det ser ut som att jag gör reklam för mobilen.



















Jag kan berätta att jag har en fruktansvärd huvudvärk. Jag tar en Alvedon varje dag, jag har ont i huvudet varje dag. Jag får huvudvärk för minsta lilla, en stark doft kan göra att jag får världens huvudvärk. Vet inte ifall det är vanligt. Förr kunde jag ha huvudvärk men inte varje dag, & jag antar att det inte är speciellt bra att ta Alvedon varje dag heller. Fast barnmorskan har sagt att man får ta Alvedon ioförsig...
En till sak som jag gärna berättar är att maken ska bestämma namn ifall det blir en pojke & jag får välja namn ifall det blir en flicka. Maken pratar om att han vill att pojken (ifall det nu blir det) ska heta Lucas. Först när jag hörde namnet tänkte jag aldrig i livet. Ju mer jag säger Lucas desto bättre känns det att han får heta det. Sen så har jag kollat på namn förslag osv på nätet & till min förvåning så är namnet Lucas på första plats av de populäraste pojknamnen just nu. Lite kul. Fast det var inte lika kul när jag berättade för en bra vän att maken funderade på det namnet. Hon tyckte att det lät som namnet på en vovve. Inte så sjyst va!!?? Hennes syster rynkade på näsan när jag berättade. Med andra ord tyckte dom inte om namnet. Men det är ju faktiskt inte dom som ska tycka om det. Men det störde mig lite iallafall att dom reagerade så.
Ifall det blir en flicka ska hon heta Beatriz i andra namn efter min älskade mor. Men jag har inte bestämt mig för tilltalsnamnet ännu. Det är svårt. Jag vill ha ett namn som man kan heta överallt, alltså inte bara i Sverige.
Nej hörreni. Nu måste jag jobba.
Kram kram!!!

1 kommentar:

  1. Vilken fin mage du har fått! Lucas tycker jag är ett jätte fint namn som jag är lite små sugen på om det blir en pojke :-)

    SvaraRadera