Kategorier

fredag 7 maj 2010

V17(16+2)

1 vecka kvar på min sjukskrivning. Känns skönt måste jag säga. Skönt att slippa tjatet från jobbet. Jag har inte vart ledig på ett helt år så jag kanske behövde det här. Jag menar vila inte det olyckliga som ledde till sjukskrivningen. Men samtidigt kanske det fanns en mening med det, det kanske var ett sett för kroppen att säga ifrån. Typ ta det lugnt nu! Bara för att man trivs på jobbet så betyder det inte att man ska slita häcken av sig. Vi har mycket som måste göras här hemma. Sortera papper, kasta massor med grejer som vi inte vill ta med oss till den nya lägenheten. Igår satt vi & rensade papper i flera timmar.

Nu måste jag ut i köket & fortsätta med matlagningen. Sen ska vi åka & hämta flyttkartonger. Vi flyttar 1 Juli men det är väl bra att vara ute i god tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar