Kategorier

tisdag 11 maj 2010

I Natt

Hade jag en mardröm. Jag drömmer så konstiga grejer. Inatt drömde jag att jag var på ultraljud (antagligen det jag ska på den 17de). Jag fick reda på att bebisen bara bestod av nedre delen av bålen och två ben=S!!!! Jag var tvungen att göra en abort. Läkaren stack in ett föremål och jag började blöda. Snacka om att jag vaknade med ångest!!! Fy fan för dessa otäcka drömmar.


Jag tror nog att jag är lite nervös inför ultraljudet...eller nä jag är nog förväntansfull=D Mina känslor är så dubbla i allt. Först är jag super lycklig och begriper inte att jag har kunnat må dåligt, nästa stund känns det som att jag skulle kunna explodera för att en fluga flyger förbi. Snacka om humörsvängningar.

3 kommentarer:

  1. Jobbigt med mardrömmar! Jag drömmer oxå mycket, konstigt och hemskt...
    Det gick bra på Östra idag, har uppdaterat om det i min blogg.
    Hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera
  2. Usch, obehagligt med sådana drömmar. Men det kommer gå hur bra som helst när det är dags för ultraljudet så då kommer det bara bli fina drömmar efter istället!
    Kram, kram

    SvaraRadera
  3. Jobbigt med mardrömmar, har också börjat drömma en massa konstiga drömmar.
    Spännande med ultraljud, vårat är inte dags förrän om två veckor, längtar som bara den för att få se vad det är för filur som gömmer sig i magen :-)

    SvaraRadera