Kategorier

måndag 3 maj 2010

Oroligt men inte hopplöst

Vill börja med att tacka för era kommentarer!
Jag blöder ytterst lite fortfarande men det är gammalt blod. Kan vara sen i fredags. Jag ringde till kvinnokliniken idag för att jag var orolig. Men den jag pratade med lugnade mig med att jag inte behöver oroa mig så länge det inte är färskt blod...som det var i fredags. Hon rekommenderade liksom läkaren att jag skulle avstå från sex (vilket jag inte direkt är sugen på mitt i all oro) och att jag inte skulle utsätta mig för någon fysisk ansträngning.
Mina känslor är blandade. Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Jag hoppas och ber innerligt att det här ska gå över snart och att graviditeten kan fortsätta som vanligt.
Hoppas moderkakan åker upp som den ska göra och sen är allt bra.

5 kommentarer:

  1. Det är bra tecken att du inte har färsk blod längre. Det här gamla ska också sluta snart.
    Ta det lugnt och vila!
    Håller tummarna för dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj då, hoppas allt ordnar sig! Sköt om dig och vila!!!! Många varma kramar!

    SvaraRadera
  3. Kram till dig! ta hand om dig :)

    SvaraRadera
  4. Det kommer snart bli bra igen, var så säker! Tänker på dig.
    Stora kramar

    SvaraRadera