Kategorier

tisdag 25 maj 2010

Tråkigt väder

Ute regnar det...Tråkigt. Undrar om myggen kommer snart, hoppas inte.
Jag vaknade med huvudvärk idag. Inte kul. Jag tror att det beror på att jag har slarvat med mina järn tabletter. Nu har jag ställt in mobilen så att jag blir påmind varje kväll kl 22.
Snart är det löning, tack och lov haha. Jag ska köpa mamma kläder. Sköna byxor, tunikor, klänning & nån BH. Jag köpte 2st ammnings BH´n på Hennes & Mauritz för nån vecka sen. Tycker inte dom är speciellt sköna. Det kliar nåt fruktansvärt när jag använder dom. Vet ni nån bra butik var man kan köpa bra ammnings BH´n??? Det kanska kliar så förskräckligt för att tuttarna växer så det knakar. Jag har gått från storlek 75C till 85D!!!! Helt fantastiskt tycker maken förstås haha.

6 kommentarer:

  1. Jag kan rekomendera dig om att köpa vanliga bh:ar inte amningsbh, det sa i alla fall experten när jag var och handlade. Hon sa att man skulle köpa en bh med bra stöd nu, ammningsbh skulle man köpa precis innan bf.

    SvaraRadera
  2. Ok=) TAck för tipset!
    Då blir det TWILFIT nästa=)

    SvaraRadera
  3. Och jag har shoppat amningsbh redan. Vissa barnmorskor avråder från bh med bygel under graviditet, det kan hämma mjölkproduktionen. Jag hittade ett par sköna bh på lindex, de sitter kanonbra! Har gått upp 2 storlekar i kupa.... :-)

    SvaraRadera
  4. Jag har köpt en ammningsbh för en tid sedan från Lindex, men den är fruktansvärt obekväm! Har inte hittat någon jag gillat på nåt annat ställe heller. Tydligen en svår sak det där...Vill helst ha en med litelite stoppning, eftersom jag inte tycker om när bröstvårtorna syns och många ammningsbh:n är ju så tunna att åtminstone mina bröstvårtor blir alldeles för synliga.
    Tipsa gärna om du hittar någon ammningsbh som du gillar!

    SvaraRadera
  5. Tack tjejor för era tips.
    Tror jag ska ut & ragga BH imorgon=)
    Det där med bröstvårtorna känner jag igen...lite genant...

    Skriver i ett senare inlägg vad jag har hittat!

    =D

    SvaraRadera
  6. haha, det kan jag tänka mig och det känner jag igen ;)
    Du glömde skriva att du skulle köpa mk också;)
    Hoppas allt är bättre med huvudet!
    PUSSSS/Linn

    SvaraRadera