Kategorier

tisdag 18 maj 2010

V18(17+6) RUL igår=D

Igår var vi på rutin UL som man får göra mellan V17 & V19=D Allt såg super fint ut! Alla måtten var perfekta=D Gud vilken lycka. Vi fick se våran lilla älskling=D Vi är världens lyckligaste. Bebisen sprattlade som en liten tok, maken satt och brast titta kolla bebisen sparkar!!! kolla den rör sig!

Det var så kul att höra mannens lycka. Jag var/är också såååå lycklig, men det var precis som att det gick upp för min man att det faktiskt finns en bebis där inne. Vi köpte 3 bilder och fick 2, så jag ska lägga in 5 st UL bilder så fort jag lyckats få över dom på min dator.



Jag hoppas alla som vill kan få känna den här lyckan snart. Mycket snart. Ge inte upp. Det är värt att kämpa.

Sweet Comments


6 kommentarer:

  1. Åh så underbart! Ett jätte stort grattis till er!

    SvaraRadera
  2. Visst är det en häftig känsla! Sklnt att allt var bra! Ska bli spännande att se bilder på ert underverk!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Javisst är det härligt med ultra och att få se bebisen röra på sig därinne!! :) Vänta bara tills du har samlat på dig lite flera veckor och ser bebisen röra på sig så att magen blir en enda samling rörliga små bulor... ;)

    SvaraRadera
  4. Åååh så underbart! ska bli kul att se bilderna :-)

    SvaraRadera
  5. visstr det underbart!!! fick samma upplevelse, d s pappa förstod inte heller förrän vi gjorde ultra ljud att de fanns en bebis där inne! Helt underbart!
    massa pussssar!/Linn

    SvaraRadera
  6. så underbart så underbart!!! Det är de man kommmer att sakna sen...iallafall gör jag det fortfarande! Såååå var lycklig och känn :)
    pussar och kärlek!/Linn

    SvaraRadera