Kategorier

onsdag 30 oktober 2013

Ruvar dag 17

Jag har så j*v*a ont i magen och det kommer inte annat än lite stänk på pappret. Jag känner hur jag kommer att få flodvågs katastrofen i brallan snart men inget kommer mer än på pappret. Jag har tagit en Alvedon forte för att se om det hjälper. Jag ska jobba kväll och hoppas verkligen det onda försvinner tills dess.
Jag är hemma med lilla L som har fått höstblåsor. Nytt fenomen i mina öron. Det går sånt på dagis. Dom säger att han är välkommen om han verkar pigg, men han har haft feber av och till så han får vara hemma.

Jag pratade med ❤.❤ Jessica❤.❤  igår innan jag testade negativt. Skönt. Du är alltid så go. Så snäll.

Tack för era kommentarer!!!
Kram kram

1 kommentar:

  1. Tack för att du ringde!
    Såg att du ringt igen, men satt på jobbet så jag kunde inte svara... Ringde upp sen, men jag har skyddat nr, så det syns inte att det var jag.
    Kram

    SvaraRadera