Kategorier

fredag 25 oktober 2013

Ruvar dag 12

Sitter och torkar tårar. Jag lämnade L på dagis nyss. Jag skulle förklara för fröken att L har varit jätte mammig sista tiden. När fröken frågar om det beror på något särskilt kände hur ögonen började fyllas med tårar och jag svarade nej jag vet inte. L är väldigt mammig och vill gärna vara nära mig hela tiden. Sen om det beror på något särskilt mer än att det är en sån period i hans liv vet jag inte. Han kanske känner att jag är känsligare än vanligt... Saken är den att på väg ut från dagis började jag stor tjuta. Jag har gråtit ända till nu (20minuter).  Mycket känslor.... Brösten är som två meloner. Jag är känslig på hela kroppen. Jag har halsbränna.

Kram!!!

4 kommentarer:

  1. Åh det låter precis som när jag blev gravid med C. Fortsätter hålla tummarna. Sugen på att tjuvtesta?

    Lillaunderbarn.blogg.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Jo jag vill samtidigt som jag inte vill. Jag orkar inte med ett minus.
      Har läst att det är fler som testar RD 11 & 12 med ganska säkert svar....
      Åh jag vill jag vill jag vill =0) Att det ska vara plus=0))

      Jag ska enligt kalendern få mens mellan 26-30 oktober.

      KRAM KRAM <3

      Radera
  2. Tycker detta är olidligt .... Hoppas.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha Gull <3 <3
      Det tycker väl jag med<3
      Kram underbara!!

      Radera