Kategorier

måndag 14 oktober 2013

Embryo hej

Nu har vi fått tillbaka ett embryo. Två embryon tinades upp, varav ett fortsatte växa som det ska och det fick vi tillbaka. Det andra skulle dom övervaka för att se om det kom igång eller ej. Min förklaring kanske inte är medicinskt korrekt men ni förstår hoppas jag ;-) det vi inte fick tillbaka fryses ner om förloppet fortsätter normalt annars kastas det. Det jag pratar om är celldelning. Embryot ska fortsätta sin celldelning.
Är jag en ruvare nu? Räknas idag som ruvar dag 1? Kommer inte ihåg hur det var man räknade.
1 november ska jag göra grav test. Hur nervös kommer jag vara fram till dess tro.
Jag fick inga vagitorier. Vet inte om det ökar möjligheterna.
Tack för era kommentarer! Känns skönt att veta att ni är med där ute<3

Kram!

5 kommentarer:

  1. Grattis till embryot! Ja, du är en ruvare nu :-).
    Jag håller tummarna!!! Lycka till!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hahaha=) Du får mig att skratta Tonci<3 Du är alltid så go=) Då är det här ruvar dag 1 som det så fint kallas=P?
    Hoppas allt är bra med er=))

    STOR Kram till dig=)) och tack för tummarna=P kan behövas=P

    SvaraRadera
  3. Grattis till ruvningen!!!

    Lillaunderbarn.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Tack snälla=))
    Kikad lite snabbt genom din blogg igår=) Vad stor och fin C har blivit! Barn växer så det knakar ju!!
    Kram!

    SvaraRadera