Kategorier

onsdag 30 oktober 2013

RD 17 minus är ett faktum

Testade idag igen med det sista grav test jag hade. Köper ägglossnings test för pengarna istället för att köpa graviditets tes. Väljer att lita på resultatet. Lite gammalt test...men äh. Jag blöder nu. Och har ont. Är på jobb. Har tagit mot smärtan så jag lider inte alltför mycket.
Jag ringde kliniken och informerade. Om elva dagar från och med idag ska jag börja kolla ägglossningen. Vi ska göra ett till försök. Vi vill så gärna få ett litet syskon till älskade lilla L. Vi vill så gärna. Vi vill vi vill.
Tusen tack för era ord.
Nu blickar vi framåt och tar nya tag.
Kram!!!

5 kommentarer:

  1. Man het ju aldrig alltså. Vill inte låta som en pessimist men om kontroll strecket finns så är det bevisligen inget fel på testet. Däremot ska du inte ta ut nåt i förskott.
    Förstår dock att du känner som du gör.
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Jag är så ledsen :-(((. Jag hoppas nästa gång lyckas ni!!
    Stora kramar till dig!

    SvaraRadera