Kategorier

torsdag 10 oktober 2013

Ägglossnings test 3

Ingen ägglossning idag. Tur är väl det. Annars skulle det inte blivit återförande. Det krockar med helgen. Nu kan jag pusta ut lite. Tanken har slagit mig, tänk om jag inte får ägglossning. Jag försöker hålla lugnet och tänka att allt går bra. Finns väl ingen anledning till att jag inte skulle ägglossa av mig själv...

Lucas fyller 3 år idag:-D det blev sång på morgonen och massa puss och kram. Igår kväll pratade jag med honom, lite sentimentalt.
"Det var tre år sen du kom. Du var så liten och fin. Världens finaste lilla kille kom till jorden. Så vi längtat".
Lucas älskar att kramas med både mamma och pappa samtidigt. Vi njuter och det är så fantastiskt.
Vi har frågat Lucas om han skulle vilja ha en liten bebis. Han nickar glatt. Han vill. Vi vill. Hoppas det här går smärtfritt. Inget är smärtfritt men ni förstår vad jag menar.

1 kommentar:

  1. Grattis Lucas på 3års dagen!!!
    Tänk vad stora barn vi har nu :)

    Hoppas att du får omslag snart på testerna.

    Kram Sara lillaunderbarn.blogg.se

    SvaraRadera