Kategorier

torsdag 17 oktober 2013

Ruvar dag 4

På förmiddagen kände jag inget speciellt men när jag höll på och gjorde mig iordning för att gå till jobbet började det mola igen. Just nu känner jag stickningar och det känns som att det drar i livmodern.

Jag hittade följande text på nätet. Känns skönt att läsa.

Vid vitrifikation sker nedfrysningen av embryot som ligger i en droppe frysskyddslösning ultrasnabbt vilket minimerar risken för iskristallbildning. Med vitrifikation har vi kunnat erhålla mycket fin embryoöverlevnad av blastocyster och får efter upptining graviditetsresultat som i det närmaste är desamma som vid färskt återförande.

2 kommentarer:

  1. Hej, tack snälla för kommentar hos mig! Vad spännande att du ruvar, nervöst samtidigt kan jag tänka mig!
    Vår dotter var ett FET-försök och det gick toppenbra! Hejja ägget! <3

    SvaraRadera
  2. Ja,ibland kan man hitta bra saker att läsa på nätet- Skönt för dig/Ha en fin Fredag & var rädd om Er <3

    Kram

    SvaraRadera